30 juli

30 juli 2014 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Days Inn viel een beetje tegen. We gingen weer op weg voor een ritje van 2 uur naar Sequoia NP. Hier stopten we eerst langs een mooi kabbelend riviertje, waarin niet mocht gezwommen worden, want het was een gevaarlijk riviertje (stromingen en gladde stenen enzo).

Verderop lag Giant Forest, waar er aardig wat grote sequoias te zien waren rond de meadows. Ietsje verder stond General Sherman, de zwaarste, omvangrijkste, maar niet de hoogste boom ter wereld. Hier maakten we ook een kleine wandeling langs Congress Trail. Het leek wel een sprookjesbos.

We dachten dat logeren in een plaatselijke lodge met cabins wel weer een leuke afwisseling zou zijn. De cabins waren deze keer echter wel heeeeeeel basic: Een zeil als dak, geen electriciteit of water en een vloer die eruit zag als de bosgrond zelf. Zoveel avontuur en luxe voor slechts 68 dollar! Dit is toch wel de laatste keer dat we voor cabins kiezen hoor.

Na 2 zelf gemaakte whiskey-cola's kregen we zin in een beetje Blair witch project om ons filmpje af te sluiten. Niet makkelijk om al het zat gegiebber eruit te knippen en 't was op nog geen 5 minuten geflikt, maar toch veel plezier eraan gehad en 't resultaat is goed slecht :-)

1. Roland:
    31 juli 2014
    d'er is heel wat werk aan zo ne boom knuffelen :-)
  2. Danny:
    31 juli 2014
    Seg kerels, het lijkt me daar maar saai! Laat mij de volgende keer maar gaan!! Ik wou dat ik erbij was! Amuseer jullie!!!