11 juli

11 juli 2014 - Colter Bay, Wyoming, Verenigde Staten

Weer weinig geslapen en dus vroeg wakker. Deze keer als ontbijt een shake, energierepen en bananen. Even geen eieren meer! Inpakken en op weg naar The Old Faithful geyser.

We kwamen aan en 10 minuten later spoot hij al. Zo snel zijn wij het niet gewend hoor :-)  Verder zagen we fumarolen, geisers, warmwaterbronnen in de geur van zwavel....  De niet-geograaf begint het nu wat op zijn zenuwen te werken. "Das toch allemaal hetzelfde seg. "Wel jammer als je speciaal naar Daisy loopt en net te laat bent om haar in actie te zien.

Om nog meer van dit fraais te zien, passeerden we Biscuit Basin, voor fumarolen, .... you get the picture! Hé, Jos kent er nog eentje: West Thumb Geyser Basin. Toen wou hij er NOG 2 doen, maar grumpy Wimpie wou verder.... dus op weg naar Grand Teton NP. We kozen voor de enige goedkope slaapplaats: een cabin! Maar deze is leuker en ruimer en gezelliger en met twee aparte bedden in Colter Bay Villlage.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roland:
    12 juli 2014
    Zwavel!!! ideaal voor ontstekingen, gewrichtspijnen en allergieën. Misschien nog een paar dagen van de lucht snuiven en je komt gegarandeerd 10 jaar jonger terug.
    allé voor Wim Las Vegas gaat dat helemaal compenseren, daar ga je niet genoeg van krijgen puur amusement op het hoogste niveau. Net nog op tv geweest Venice hotel, het grootste ter wereld, 50.000 per dag waanzinnig. 25.000.000 per jaar en 55.000 personeel een stad op zich met de place san marco in origele grootte nagebouwd. Zot die Amerikanen. Ge zult het wel zien als je aankomt. Vooral de buiten atracties 's avonds met pirates of the carraibian. Bezoek ook de Hoover dam een juweel van art deco. Maar geniet vooral van al de rest.
    Ps jullie leken inderdaad 4 dagen van de aardbodem verdwenen, dus toch niet overal WIFI gelukkig is er toch nog de pure natuur. Tot het volgende verslag.
  2. Mie:
    12 juli 2014